Wednesday, 8 December 2010

lepas perasaan

Adela sorang mamat kat kelas aq ni,menggelabah gile.....budak paling aq benci kat kelas uh die la......aq selalu bergaduh ngan die...dah la mempermainkan kawan aq....dah ade kapel,tapi nak ngorat budak lain....padanlah muke dengan kawan aq tu jugak...kitorang dah cakap banyak kali jangan kapel ngan mamat tu...tapi die kapel jugak....

kononnye mamat tu baik ,apela.......die uh bajet owg suke kat die je......bukan hensempun.....muke macam jambatan tak siap.....ha3.....hangat je hati aq bile tengok muke die kat sekolah....die adelah sowang kawan,nama kawan die tu *****......lagi menggelabah.....bajet hensem.....kuang ajar lak tu.......mulut tempayan.....sedarlah sikit....die tu dah la anak yatim....aq bukan nak kutuk die...tapi,perangai die tu dah melebih-lebih...suke sangat cari gadoh ngan orang......meluat aq tengok dua mamat ni....

No comments:

Post a Comment