Monday, 6 December 2010

Geram....

Aq bengang gile ngan sorang minah ni...die suke sakitkan hati aq.aq bukan sakit hati je....cemburu pown samew....aq bengang ngan die sebab orang yang aq suke sume die nak rampas...macam la dah tak de lagi budak lelaki kat dunia ni....sampai budak aq suke tu pun die nak rampas.....

Aq cemburu lak sebab ramai budak lelaki suke kat die...sekarang ni die dah banyak sangat berubah...taun lepas,die baik sangat..pendiam....x suke lelaki duduk kat sebelah die..then,die selalu sembahyang...
sekarang ni,sume dah berubah...kat kelas,selalu menjerit....kalau kat kelas,jangan cyte la...lelaki,keliling duduk kat sebelah die............pastu bile kitorang ajak die sembahyang,die kate die malas....then,die selalu berpengang ngan budak lelaki......

Bila kitorang tegur die,,mula la nak nangis la...kononnye nak berubahla....tapi,,,HAMPEH.......
lagi menggedik adela................. ko sedar la sikit.......ko tu bukannya lawa sangat.............ramai budak kelas laen atack ngan ko..........x yah perasan la ramai budak suke ko........qo tau x nape aku bengang ngan ko???sebab,ko dah rampas  ****** dari aq...kalau bukan sebab ko....aku dah boleh dapat ****** dah sekarang...........pastu,,,sebab ko jugak,,,****** ngan ***** benci gile2 kat aq...........ko tak yah buat baik ngan aq la........... aq dah banyak kali bersabar dengan ko............**** dan *-** pun x suke kau.....satu kelas dah banyak bersabar ngan ko......tunggu mase je nak sound ko la.....tak gune punye kawan!!!!!!......

No comments:

Post a Comment